Workshopy
Jak se vlastně učíme? Pět kroků, které rozhodují
Jak otázkami zapojit více žáků a prohloubit jejich přemýšlení
Učitel a kvalita vztahů ve třídě napříč všemi stupni vzdělávání
Badatelství a udržitelnost
Jak se vlastně učíme? Pět kroků, které rozhodují
Energeťáky!
Skutečný svět zvířat
Zaměřeno na resilienci: zkušenosti z Přírodní školy
Rozvoj kompetencí ve třídě
Lektoři

Kateřina je učitelka výtvarné výchovy na druhém stupni Základní školy Kunratice. Působí zde také jako mentorka a metodička uměleckých výchov. Provází studenty učitelství na jejich cestě k získávání praktických pedagogických zkušeností a spolupracuje s Učiteli naživo v koncepční skupině pro implement...

Učí angličtinu na základní škole a věnuje se výuce studentů učitelství v Učiteli naživo. V minulosti učil jazyky (AJ, FJ, ŠJ) na několika školách v ČR a ve Velké Británii.

Martin je programovým ředitelem ekocentra Chaloupky na Vysočině, zároveň učí předmět ekologie a životní prostředí na SŠ Montessori Polná. Zabývá se environmentální výchovou, klimatickým vzděláváním, badatelstvím, místně ukotveným učením a je spoluzakladatelem platformy Učíme se VENKU. Učí didaktiku ...

Eva je učitelka matematiky na druhém stupni ZŠ Trnka v Dobříši, lektorka a spolutvůrkyně projektu tři učitelky. Ve své práci propojuje výuku s poznatky z kognitivní psychologie, formativního hodnocení a responzivní výuky. Lektoruje pro učitele, vede učící se a reflektivní skupinky učitelů. Věří v sí...

Jaroslav je učitel občanské výchovy a dějepisu na Gymnáziu Přírodní škola v Praze, kde působí současně i jako školní metodik prevence. Na Pedagogické fakultě UK učí semináře oborové didaktiky dějepisu. V pracovní skupině Člověk a společnost se podílel na Revizi RVP a přípravě modelových ŠVP, aktivní...

Daniel učí přírodopis, dějepis a focení na veřejné základní škole. Má kočku Disertaci, se kterou publikuje inspirace ze školství na instagramu @edukocka. Papírovou disertaci psal a obhájil na Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK na téma sítí inovativních škol. Absolvoval zahraniční výzkumnou ...

Vystudovala učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PedF UK. Učí na ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 ve třídách s programem Začít spolu. Ve své škole zastává pozici metodické vedoucí a interní mentorky. Je facilitátorkou reflektivní techniky Wanda. Spolupracuje s organizací Step by Step ČR jako lektorka a metodička...

Při učitelské práci akcentuje především snahu o vytváření bezpečného prostředí, podporu kvalitních vztahů ve třídě a hodnotové vzdělávání.... Učitelka na ZŠ Petřiny sever v Praze. Lektorka programu Začít spolu. Spoluautorka projektu Stezka Českem do škol. Člověk, který je na světě rád a stále má rá...

Tereza je učitelka 1. stupně ZŠ, lektorka a autorka vzdělávacích digitálních materiálů. Ve výuce propojuje čtenářství, pisatelství, kritické myšlení a digitální kompetence. Se svými žáky se pouští do dlouhodobých projektů, zážitkových aktivit, které budují odolnost a odvahu. Aktivně sdílí inspiraci ...

Pracuje na 1. stupni základní školy ve Vraném nad Vltavou, kde zároveň působí jako koordinátorka ŠVP a vede metodické sdružení prvostupňových učitelek. Učí v programu Začít spolu, s dětmi rozvíjí badatelství, čtenářské a pisatelské dovednosti, učí se venku. Pro učitele lektoruje kurzy RWCT a kurz Šk...




