Workshopy
Maximalizace účasti: Jak zapojit všechny žáky v každé vyučovací hodině
Jak to bylo s ženskými právy? 3 v 1
Jak rozvíjet kreativní myšlení
Cílíš správně?
Rozvoj kompetencí s divadlem Kamishibai
Jak se vlastně učíme? Pět kroků, které rozhodují.
Hudebně-zvuková laboratoř
Učitel a kvalita vztahů ve třídě napříč všemi stupni vzdělávání
SPECIÁLNÍ WS - Skoala - vydejte se s námi na cestu za kvalitním finančním vzděláváním!
Lektoři

Michaela se oblasti vzdělávání věnuje dlouhodobě, přičemž klíčovým momentem její profesní dráhy bylo zapojení do rozvoje projektů podporujících finanční gramotnost. V rámci Nadace České spořitelny se soustředí zejména na propojování škol s moderními vzdělávacími nástroji a podporu učitelů při jejich...

Učitel musí dítěti věřit, že to zvládne. Pokud se dítě cítí mezi spolužáky dobře a důvěřuje učiteli, zažívá radost z poznání. Roste jeho vnitřní motivace učit se novým věcem." V roli učitelky, lektorky, mentorky a stejně tak i kouče, podporuje žáky, učitele a kolegy na cestě osobním rozvojem po...

Nur působí jako učitelka na základní škole v sociálně vyloučené lokalitě. Vedle pedagogické práce zastává také roli výchovné a kariérové poradkyně a působí jako uvádějící učitelka pro začínající kolegy.

Učitelství vystudoval v Londýně, kde v zároveň působil na základní škole, která i přes umístění v problémové čtvrti vykazuje mimořádné vzdělávací výsledky. V současnosti vede třídu čtvrťáků na ZŠ Solidarita v Praze a působí jako vzdělavatel studentů učitelství v Učiteli naživo. Propaguje explicitní ...

Je ředitelem nově vzniklého vzdělávacího institutu pro Ústecký kraj a k tomu na částečný úvazek učí biologii a chemii na Gymnáziu Jana Amose Komenského v Dubí. Ve své pedagogické praxi využívá aktivizační strategie, intenzivně se věnuje badatelsky orientované výuce a jejímu začlenění do výuky přírod...

Učí 10. rokem dějepis a hudební výchovu na ZŠ v Přerově nad Labem. Nedílnou součástí jejího učení se je sdílení zkušeností s dalšími učiteli. Na svém blogu Hravá dějeprava publikuje své nápady a materiály, stejně tak i přípravy dalších učitelů, kteří jsou ochotni se podělit. Je součástí učící se děj...

Vystudovala učitelství pro 1. stupeň na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a češtinu pro cizince na UJOP UK, pracuje jako učitelka na základní škole Nový PORG v Praze-Krči a za svou práci se v roce 2022 se stala vítězkou ceny Global Teacher Prize Czech Republic Spoluzaložila ZŠ Prosperity, kde v...

Je učitelka matematiky na druhém stupni ZŠ Trnka v Dobříši, lektorka a spolutvůrkyně projektu tři učitelky. Ve své práci propojuje výuku s poznatky z kognitivní psychologie, formativního hodnocení a responzivní výuky. Lektoruje pro učitele, vede učící se a reflektivní skupinky učitelů. Věří v sílu d...

Vystudovala učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PedF UK. Učí na ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 ve třídách s programem Začít spolu. Ve své škole zastává pozici metodické vedoucí a interní mentorky. Je facilitátorkou reflektivní techniky Wanda. Spolupracuje s organizací Step by Step ČR jako lektorka a metodička...

Při učitelské práci akcentuje především snahu o vytváření bezpečného prostředí, podporu kvalitních vztahů ve třídě a hodnotové vzdělávání.... Učitelka na ZŠ Petřiny sever v Praze. Lektorka programu Začít spolu. Spoluautorka projektu Stezka Českem do škol. Člověk, který je na světě rád a stále má rád...