Robotika, jako jedna z částí nové informatiky. V rámci workshopu si ukážeme vstup do robotiky pomocí robotů VEX 123. Pobavíme se o tom, jak může vypadat cíl ...
číst víceObčas, zvláště na 2. stupni, probíráme témata, která přímo vybízejí k frontální výuce. Je tam přeci tolik zajímavého, co bychom chtěli dětem předat. ...
číst víceProžijeme si dílnu zaměřenou na matematickou a čtenářskou gramotnost. Budeme se zabývat úlohami, které jsem řešil se žáky 1. až 9. ročníku. Pojmenujeme ...
číst víceBěhem workshopu se pomocí čtenářství a diskuze přeneseme na širá moře a společně s rackem Kengou prožijeme zápas o život při ropné havárii. ...
číst víceV roli žáků I. stupně základní školy společně ochutnáme možnost volby při naplňování učebních výstupů. Ukázka hodiny bude koncipována v modelu ...
číst víceMůže být pisatelství cestou k diferenciaci v odborných předmětech? Pojďme to spolu prozkoumat. Prožijeme jednoduchou lekci, odučenou ve 4. ročníku ZŠ, v ...
číst vícePraktická lekce výuky venku. Z naší práce se pokusíme vyčíst jednotlivé badatelské kroky a společně se zamyslíme nad výhodami a případnými nevýhodami ...
číst víceV současné době učí na základní škole Labyrinth v Brně matematiku, informatiku a také robotiku. Patří mezi průkopníky nových technologií a školní ...
číst vícePůsobí na ZŠ Baška, kde učí matematiku a tělocvik. Matematiku vyučuje Hejného metodou, kterou i lektoruje. Pro využití této metody vytváří sbírky pro ...
číst víceUčí přírodní vědy na základní škole Solidarita v Praze 10. Ve své pedagogické praxi se snaží využívat aktivizační strategie, intenzivně se věnuje ...
číst víceUčí na 1. stupni ZŠ Mozaika, o.p.s., v Rychnově nad Kněžnou, kde zároveň působí jako školní speciální pedagog. V programu Začít spolu se snaží ...
číst víceUčí na 1. stupni základní školy, od roku 2019 na fakultní a laboratorní ZŠ Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka, ...
číst víceMarkéta Vokurková je učitelka prvního stupně v Základní škole Kunratice. Působí jako mentorka a lektorka badatelství, Globe a venkovní výuky. Učí děti ...
číst víceJeho srdeční téma je responzivní výuka a formativní hodnocení. Studoval učitelství v Praze a ve Velké Británii (PGCE), MSc v pedagogice vystudoval v ...
číst více