V lekci koncipované v modelu E–U–R a věnované římským číslům si vyzkoušíme metody podporující konstruktivistické učení. Ukážeme si, jak přenést...
číst víceLekce přibližuje rozdílnost, ale i rovnost pohlaví na příkladu vybraných živočišných druhů. Formou hry si účastníci představí, jak fungují...
číst víceFrontální výuka v hodinách fyziky je jediná možná, protože učitel všechno ví a musí to stihnout předat žákům, kteří naopak nic nevědí. O tomto...
číst víceNěkteré předměty jsou pro wellbeing jako stvořené a kde jinde ho se žáky praktikovat než na hodinách ZSV nebo OBN. Chcete si zkusit poznat sami sebe a...
číst víceUmělá Inteligence se vyvíjí rychlostí blesku. Generované obrázky, texty a videa jsou všude kolem nás. Proto je schopnost kritického myšlení nezbytností pro...
číst víceHudební výchova občas bývá v učitelské praxi strašákem. Pojďte si zažít, že to tak být nemusí. Ani vy ani vaši žáci dokonalý hudební sluch a nadání...
číst víceJak nastavit pravidla a mechanismy komunikace rodiny a školy tak, aby byla srozumitelná, jasná a bezpečná pro obě strany. Pyramida komunikace uvnitř školy,...
číst víceKdyž zpětně přemýšlíme o svých zkušenostech, vybavujeme si, co a jak jsme dělali, jak to fungovalo, rozhodujeme se, zda a jak to příště zopakujeme či...
číst víceRádi přijímáte výzvy a překonáváte překážky? Přijďte si společně vyzkoušet práci v centrech aktivit, která je charakteristická pro program Začít...
číst víceSpolečně s Vojtěchem Krmíčkem, Ivanou Melichárkovou, ředitelkou ZŠ Horácké náměstí a Břetislavem Svozilem, ředitelem laboratorní školy LABYRINTH v...
číst víceJsou v prvním trojročí názorné pomůcky stavebními kameny učení? Jakou roli hrají v efektivitě učení a rozvoji mozku? Proč do tvorby pomůcek zapojit děti...
číst víceČeský jazyk a literatura mj. má naučit žáky orientaci v tzv. prostředcích uměleckého stylu, tj. jevech spojených se zvukem, slovníkem a větou jazyka jako...
číst víceV loňském roce přesídlila ze Sušice do Brna a v současné době učí na základní škole Labyrinth v Brně matematiku, informatiku a robotiku. Hodně o své...
číst víceVyučuje biologii a chemii na anglické sekci Gymnázia Olomouc – Hejčín. Ve svých hodinách hojně využívá „hands-on“ aktivity a propojuje teorii s praxí....
číst víceLidsky a přitom bez ztráty odbornosti (podle poroty GTP CZ) učí matematiku, fyziku a informatiku na Gymnáziu Brno, Elgartova, podporuje kolegy při zavádění...
číst víceNa sloučené škole OA, VOŠZ a SZŠ, SOŠS Jihlava působí jako interní mentor, výchovný poradce a vyučuje francouzštinu, dějepis a základy společenských...
číst víceV běžném životě jsem učitel žáků a lektor dospělých. Stále hledám, co učit a jak to učit. Mám rád Indii, mám rád CLIL, rád využívám technologie...
číst vícePatří ke šťastným lidem – práce je pro ni zábavou i detektivkou. Neustále hledá tu správnou cestu, která by byla pro děti ta správná, tvořivá a...
číst vícePůsobí na pozici programového ředitele organizace EDUin, o. p. s. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Věnuje se vzdělávací politice, je...
číst víceVojta Krmíček se dlouhodobě pohybuje ve vzdělávání, aktuálně zejména v projektech zaměřených na rozvoj tzv. podnikavosti na školách (kreativita, práce s...
číst víceUčí na 1. stupni základní školy, od roku 2019 na fakultní a laboratorní ZŠ Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka,...
číst víceHana je učitelkou angličtiny na Gymnáziu Olomouc-Hejčín. V minulosti však také pracovala jako průvodkyně školáků v tropickém skleníku v Denveru (USA), jako...
číst víceIvana Melichárková je nejen ředitelkou ZŠ Horácké náměstí, ale také bývalou žákyní této školy. Její vášeň pro vzdělání se projevuje již od...
číst víceVystudovala Pedf MU v Brně. Pracuje na ZŠ Brno, Vejrostova, jako učitelka, koordinátorka ŠVP, metodička programu Začít spolu a vedoucí metodického centra...
číst vícePo stážích ve speciálních školách v Rakousku a ve waldorfské škole v Německu vystudovala obor Speciální pedagogika na PdF MU. Založila Institut praktické...
číst víceBřetislav Svozil je geograf, učitel, ředitel základní laboratorní školy v Brně. Dlouhodobě se věnuje místně zakotvenému učení, propojování...
číst více... měl jsem ohromné štěstí na inspiraci v rodině, v brněnském undergroundu i českém disentu, ve svých školách. Že budu fakt učitel, to nejvíc rozhodl...
číst víceUčiteling realizuje EDUin, o. p. s. a Učitelská platforma
Partneři Učitelingu Brno 2023
Učiteling © 2023