Praktická výuka je nepostradatelný nástroj k snadnějšímu pochopení učiva. Přijďte si zažít tandemovou hodinu bioložky a fyzikáře. Smyslová soustava je...
číst víceNa dílně si prožijeme hodinu, kterou jsem vedl na 1. i 2. stupni. V reflexi se zaměříme na dovednosti učitele, které podporují motivaci žáků. Zároveň...
číst vícePojďme se společně zamyslet nad tím, v čem by se měli žáci rozvíjet v přírodních vědách v budoucnosti. Vystačí znalosti? Vystačí laborky? Vystačí...
číst víceBěhem workshopu se pomocí čtenářství a diskuze přeneseme na širá moře a společně s rackem Kengou prožijeme zápas o život při ropné havárii....
číst víceProč docházelo k pronásledování čarodějnic? Za jakých okolností? Jak takové čarodějnice vypadaly a co dělaly? Přijměte pozvání do problematiky jednoho z...
číst víceJak nastavit pravidla a mechanismy komunikace rodiny a školy tak, aby byla srozumitelná, jasná a bezpečná pro obě strany. Pyramida komunikace uvnitř školy,...
číst víceKdyž zpětně přemýšlíme o svých zkušenostech, vybavujeme si, co a jak jsme dělali, jak to fungovalo, rozhodujeme se, zda a jak to příště zopakujeme či...
číst víceNa vlastní kůži si zažijete hodinu matematiky. Téma není důležité, bude pro vás překvapením. V rámci lekce budeme pracovat s nelineárním textem a lekci...
číst víceSpolečně s Darinou Klimparovou a Martinem Tobiášem se ponoříme do světa školního klimatu a kultury. Jak to ve škole „cítíme“? Jaké hodnoty nás...
číst víceBára je učitelkou chemie a biologie na Mendelově gymnáziu v Opavě, na škole, kde dříve sama studovala. Při práci s žáky i kolegy je pro ni důležité...
číst víceUčí matematiku na 1. i 2. stupni v ZŠ Baška. Na Ostravské univerzitě vede studenty v didaktických předmětech a praxích. Věnuje se propagaci moderní didaktiky...
číst víceUčí děti základní školy a pomáhá ji k tomu chemie a přírodopis. Je certifikovaný lektor programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, pedagogický...
číst víceUčí přírodní vědy na základní škole Solidarita v Praze 10. Ve své pedagogické praxi se snaží využívat aktivizační strategie, intenzivně se věnuje...
číst víceVystudoval FF UP v Olomouci. Vážnou známost v podobě lásky ke starověkému Přednímu východu opustil, aby se stal učitelem na střední škole. Střední školu...
číst vícePůsobí na pozici programového ředitele organizace EDUin, o. p. s. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Věnuje se vzdělávací politice, je...
číst víceVystudovala Vysokou školu ekonomickou a deset let pracovala v bankovnictví. Od svého vzniku vede ScioŠkolu ve Frýdku-Místku a podílí se na rozvoji sítě...
číst víceUčí na 1. stupni základní školy, od roku 2019 na fakultní a laboratorní ZŠ Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka,...
číst více“Každý žák má svou šanci. Stačí ho podpořit a můžeme růst společně.” Markéta je učitelka na druhém stupni základní školy. Dlouhou dobu učila...
číst vícePo studiu na Přírodovědecké fakultě MUNI učil dva roky na gymnáziu v Brně na Vídeňské ulici a následně se vrátil do Opavy na Mendelovo gymnázium, které...
číst víceOd roku 2008 je ředitelem POJ F≈M s novou vizí - “Škola, která sPOJuje”. Podílí se na poskytování kvalitního odborného vzdělávání v technických i...
číst víceUčiteling realizuje EDUin, o. p. s. a Učitelská platforma
Partneři Učitelingu Ostrava 2024
Učiteling © 2024