16. 2. 2024,
City Campus Ostravské univerzity,
Moravská Ostrava 3397

WORKSHOPY

Když nic nevidíš, tak dobře vidíš

Barbora Bitomská, Adam Šťastný

Praktická výuka je nepostradatelný nástroj k snadnějšímu pochopení učiva. Přijďte si zažít tandemovou hodinu bioložky a fyzikáře. Smyslová soustava je...

číst více

Jak budovat wellbeing a podporovat motivaci žáků nejen v matematice

Tomáš Chrobák

Na dílně si prožijeme hodinu, kterou jsem vedl na 1. i 2. stupni. V reflexi se zaměříme na dovednosti učitele, které podporují motivaci žáků. Zároveň...

číst více

Bádáme a čteme v přírodních vědách

Monika Chrobáková

Pojďme se společně zamyslet nad tím, v čem by se měli žáci rozvíjet v přírodních vědách v budoucnosti. Vystačí znalosti? Vystačí laborky? Vystačí...

číst více

Zachraň racka

Václav Fiala

Během workshopu se pomocí čtenářství a diskuze přeneseme na širá moře a společně s rackem Kengou prožijeme zápas o život při ropné havárii....

číst více

Proč a jak pronásledovat čarodějnice?

Roman Göttlicher

Proč docházelo k pronásledování čarodějnic? Za jakých okolností? Jak takové čarodějnice vypadaly a co dělaly? Přijměte pozvání do problematiky jednoho z...

číst více

Jak rozpohybovat komunikaci mezi školou a rodičem

Miroslav Hřebecký

Jak nastavit pravidla a mechanismy komunikace rodiny a školy tak, aby byla srozumitelná, jasná a bezpečná pro obě strany. Pyramida komunikace uvnitř školy,...

číst více

Reflexe jako součást učicího procesu

Pavlína Loňková

Když zpětně přemýšlíme o svých zkušenostech, vybavujeme si, co a jak jsme dělali, jak to fungovalo, rozhodujeme se, zda a jak to příště zopakujeme či...

číst více

Příležitost pro každého

Markéta Mylková

Na vlastní kůži si zažijete hodinu matematiky. Téma není důležité, bude pro vás překvapením. V rámci lekce budeme pracovat s nelineárním textem a lekci...

číst více

Facilitované setkání pro ředitele o kultuře a klimatu školy

Program Řediteling

Společně s Darinou Klimparovou a Martinem Tobiášem se ponoříme do světa školního klimatu a kultury. Jak to ve škole „cítíme“? Jaké hodnoty nás...

číst více

LEKTOŘI

Barbora Bitomská

Bára je učitelkou chemie a biologie na Mendelově gymnáziu v Opavě, na škole, kde dříve sama studovala. Při práci s žáky i kolegy je pro ni důležité...

číst více

Tomáš Chrobák

Učí matematiku na 1. i 2. stupni v ZŠ Baška. Na Ostravské univerzitě vede studenty v didaktických předmětech a praxích. Věnuje se propagaci moderní didaktiky...

číst více

Monika Chrobáková

Učí děti základní školy a pomáhá ji k tomu chemie a přírodopis. Je certifikovaný lektor programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, pedagogický...

číst více

Václav Fiala

Učí přírodní vědy na základní škole Solidarita v Praze 10. Ve své pedagogické praxi se snaží využívat aktivizační strategie, intenzivně se věnuje...

číst více

Roman Göttlicher

Vystudoval FF UP v Olomouci. Vážnou známost v podobě lásky ke starověkému Přednímu východu opustil, aby se stal učitelem na střední škole. Střední školu...

číst více

Miroslav Hřebecký

Působí na pozici programového ředitele organizace EDUin, o. p. s. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Věnuje se vzdělávací politice, je...

číst více

Darina Klimparová

Vystudovala Vysokou školu ekonomickou a deset let pracovala v bankovnictví. Od svého vzniku vede ScioŠkolu ve Frýdku-Místku a podílí se na rozvoji sítě...

číst více

Pavlína Loňková

Učí na 1. stupni základní školy, od roku 2019 na fakultní a laboratorní ZŠ Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka,...

číst více

Markéta Mylková

“Každý žák má svou šanci. Stačí ho podpořit a můžeme růst společně.” Markéta je učitelka na druhém stupni základní školy. Dlouhou dobu učila...

číst více

Adam Šťastný

Po studiu na Přírodovědecké fakultě MUNI učil dva roky na gymnáziu v Brně na Vídeňské ulici a následně se vrátil do Opavy na Mendelovo gymnázium, které...

číst více

Martin Tobiáš

Od roku 2008 je ředitelem POJ F≈M s novou vizí - “Škola, která sPOJuje”. Podílí se na poskytování kvalitního odborného vzdělávání v technických i...

číst více

Učiteling realizuje EDUin, o. p. s. a Učitelská platforma

Partneři Učitelingu Ostrava 2024



Učiteling © 2024